31. prosince 2011

PF 2012

blíží se konec roku 2011,rok,který mě docela dost překvapil.už jen číslem:)
hrozně dlouho jsem to číslo vlastně nesnášela,jenže teď,když už se mi líbí,když ho mám ráda,
najednou končí .. jenže co začíná? nové naděje,nové štěstí,nové sny,nové zvyky a všechno
ostatní:) přeju vám hodně úspěchů,štěstí,lásky v novém roce 2012,který nastane za necelou
hodinku!♥

a co vlastně celý poslední den v roce 2011 dělám? no paaani,vyvrtalo se to docela jinak,než bylo
naplánované :D místo abych jela spolu so rodiči za příbuznými oslavit začátek roku 2012,jsem
sama doma,v prázdném bytě,užívám si volna,ale taky se trošku bojím :D vlastně bych se nebála,
nebýt mé kamarádky Terky,kterou tímto srdečně zdravím ! to ona mi nasadila do hlavy duchy:D
má to následek takový,že v skoro každé místosti mám rozsvíceno :D jelikož už mi po 6 dnech
dostání funguje webkamera,nezbývá mi nic jiného než zpívat nahlas písničky na video
nebo fotit fotky 2011 zachycující volnoooooost! :D:)

užijte si silvestr♥
goodbye 2011

11 komentářů:

  1. TUC :D
    I tobě krásný nový rok !!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. 12, mé oblíbená číslo, tak snad to bude skvělý rok. :) Pěkné fotky. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný fotky :).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. :D ja keď som sama doma tiež sa bojím, hlavne keď je ešte v byte tma... ako ja viem, že určite doma duchov nikdy neuvidím, ale ten pocit a to podozrenie tu proste je :D

    OdpovědětVymazat
  5. poslední fotka je bezkonkurenční!
    také mám ráda když jsem sama doma, užívám si jak jen to jde.. ale taky se občas bojím! :)
    máš hezký blog !! :)

    OdpovědětVymazat
  6. hah aj ja som vždy jasala ked som zostala doma sama..a zavolala si kamaratku lebo som sa bála :D
    teraz uz byvam sama tak mi to nie je vzacne..ale boli to super časy ach jaj :)

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  7. Máš nádherný úsměv !!! a k tomu ještě moc povedný blog :)

    OdpovědětVymazat
  8. Aj ked neskoro ale aj tebe stastny novy rok :)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný úsměv, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný úsměv! :))

    OdpovědětVymazat