19. září 2011

Tramtada dááááá ... mám vítězku !

Zdravím,, :) před několika dny jsem psala,že hledám řasenku,, po pečlivém zvážení byla nejblíž mé koupi řasenka od essence,včera jsem ale našla výhodnou nabídku od Astor,kde si koupíte řasenku  a dostanete linky zdarma .. bohužel u nás ve městě na nabídka buď neplatila,nebo ji ještě nezavedli takže jsem si koupila v dm řasenku Rimmel London Extra WOW Lash Mascara a k tomu tekuté oční linky od s-he,které jsem už nějaké dlouho hledala :) Tak jsem zvědavá jestli jsem udělala dobře ...

vlastní fotky přidám v dalších dnech :) 




2 komentáře:

  1. Já Rimmel řasenky moc ráda nemám :( jednou jsem měla klasickou černou za 100,- kč, kterou si všichni chválili a mě po ní pěkně pálily oči :D

    OdpovědětVymazat
  2. ja tiez rimmel spirali nemusim,polamali mi riasy:(

    OdpovědětVymazat